Інтернет-вебінари, конференції, марафони





Практикум "Розвиваючі вправи для школярів"



Вправи, які краще виконувати на початку занять, тривалістю 30-40 секунд кожна.
Така послідовність вправ впливає на розвиток мотивації до навчання, підготовлює розум та тіло до сприйняття нової інформації.

Перед вправами рекомендується випити води, адже вода дає енергію.

Далі необхідно виконати такі вправи:
1. «Масаж вушок» – сприяє пробудженню, активує в організмі всі життєво важливі процеси.
2. «Точки мозку» – сприяє ясності мислення.
3. «Перехресні кроки» – активує нервову систему.
4. «Вухо-ніс» – активує нові контакти між клітинами мозку.
5. «Скроневі простукування» – допомагає мозку налаштуватись на процес навчання.
6. «Гачки» – налаштовує на позитив.
7. «Слон» – сприяє концентрації уваги.
8. «Плескання» - поліпшує когнітивні та моторні функції, знімає напругу та підвищує настрій.

Вправи, які краще виконувати після уроків або на перервах, тривалістю 30-40 секунд кожна.
  1. «Точки позитиву» – заспокоює, знімає стрес.
  2. «Метелик» – знімає напругу в спині, сприяє загальному розслабленню.
  3. «Пташка» – знімає напругу в м’язах плечового пояса та зміцнює їх.
   4. «Лобно-потилична корекція» – нейтралізує стресовий стан та емоційну напругу.
   5. «Гачки» – швидко відновлює психо-емоційну рівновагу.
   6. «Масаж  пальців» – знімає фізичну та розумову напругу.
   7. «Погони» – розслаблює втомлені м’язи плеч.
   8.  «Плескання» – знімає напругу та підвищує настрій, поліпшує когнітивні та моторні функції.


Вебінар "Хто вони: діти з особливими потребами"

Вебінар "Використання ігрових практик під час уроків в початковій школі"

План вебінару:
  1. Чому важливо застосовувати ігрові практики у навчанні. Діти покоління Альфа
  2. Основні інструменти, які сприяють розвитку мислення у дітей
  3. Які ігрові методики найкраще розвивають навички для майбутніх професій.
  4. Як покращити якість навчання та взаємодії, завдяки іграм.



Вебінар "Можливості Google в освітньому середовищі"


                                                                                  Ми позбавляємо дітей майбутнього,                                                                                  якщо продовжуємо вчити сьогодні так,                                                                                  як вчили цьому вчора.                                                                                                                                 Д. Дьюї


План вебінару:
  1. Сервіси  Google  сприяють професійному  розвитку  вчителя.
  2. Основні  плюси Google для  навчальних закладів.
  3. Які сервіси Google має знати педагог і має вміти ними користуватися?
  4. Практичне застосування сервісів Гугл в школі та моїй діяльності як вчителя-філолога:
    A. Способи використання Google Docs.
    B. Створювати форми для опитування так само легко, як і створювати документи за допомогою Google форм.
    C. Google фото допоможе Вам  зберігати та упорядковувати ваші фото, створити колажі.
    D. Google Blog та  Blogger – створюємо власний унікальний блог.
  5. Інші  сучасні освітні інструменти для вчителів.



Вебінар  "Емоційний інтелект. Практикум"

Мета
Розвивати здатність до самоконтролю та саморегуляції власної поведінки.
Завдання
 1.  Познайомити з аналізаторними системами та їх призначенням.
 2.  Вправляти в здатності концентрувати й деконцентрувати увагу на різних відчуттях.
 3.  Познайомити з просторовою деконцентрацією відчуттів, що лежать в основі емоційної саморегуляції особистості.
Опис
 1.  Практичне значення аналізаторних систем людського організму.
 2.  Вправа «Нюхові відчуття».
 3.  Вправа «Смакові відчуття».
 4.  Вправа «Яблуко».
 5.  Вправа «3 звуки».
 6.  Вправа «Тепло долоні».
 7.  Вправа «Деконцентрація емоцій».

Інтернет-марафон “Кращі освітні практики. Досвід Ізраїлю”

Реєстрація: https://goo.gl/y7FFyc

Інтернет-марафон “Змінюємо школу разом: 

новий освітній простір та сучасні технології” 

Реєстрація: https://goo.gl/ZbfbBd

Вебінар “Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи”

Про вебінар
Проблема формування вмінь роботи з інформацією в сучасному світі набуває особливої актуальності. Як же сформувати відповідні навички, що так необхідні вже  в початкових класах?
В цьому нам допоможе технологія розвитку критичного мислення. Вона представляє собою цілісну систему, що формує навички роботи з інформацією через читання та письмо. Технологія формування критичного мислення учнів початкової школи у процесі вивчення української мови та літературного читання передбачає формування пізнавального інтересу шляхом розвитку внутрішньої мотивації до цілеспрямованого навчання, відбувається цілісне осмислення, узагальнення, спонукання до порівняння отриманої інформації з особистим досвідом і на її грунті формування свого аналітичного судження.
У ході вебінару ми розглянемо конкретні загальновідомі прийоми розвитку критичного мислення, які можна успішно використовувати на уроках української мови та літературного читання в початковій школі.
Бонус! Лектор підготувала добірку посилань на корисні веб-ресурси з теми.
План вебінару:
  1. Критичне мислення – особливий вид розумової діяльності.
  2. Вимоги до структури уроку при застосуванні технології розвитку критичного мислення.
  3. Практичні прийоми розвитку критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі.
  4. Корисні онлайн-ресурси.

images (12)


Всеукраїнська інтернет-конференція “Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення”

РОЗКЛАД ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ


09:30 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­- 09:50 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– Любов Цукор. Відкриття конференції, вступне слово.
10:00 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­- 10:50 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– Сергій Терно. «Критичне мислення».
11:00 – 11:50 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– Тетяна Бондар. «Критичне мислення +. Інструментарій для підвищення власної ефективності».
12:00 – 12:50 – Ганна Сукачова. «Технологія «Перевернутий клас» як інструмент формування критичного мислення».
13:00 – 13:50 – Наталія Борисенко. «Формування критичного мислення на уроках літератури».
14:00 – 15:00 – Перерва.
15:00 – 15:50 – Інна Іванова. «Медіаосвіта в сучасній українській школі: окремі спецкурси чи інтеграція в навчальні предмети?».
16:00 – 16:50 – Наталія Понежа. «Практична медіаосвіта: творчі завдання для учнів».
17:00 – 18:30 – Панельна дискусія «Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення».
images (17)

Вебінар “Безпечний інтернет: як уникнути неприємностей у мережі”

 Про вебінар
Поява інтернету скорегувала особливості поведінки дітей та дорослих. Якщо раніше треба було говорити з дітьми про їх безпеку на вулиці, громадських місцях, школі, то тепер виникає необхідність захисту школярів під час перебування в інтернеті. Більш того, нерідко захисту потребують і дорослі.
Робота, спілкування, розваги, новини, покупки – все це перейшло до онлайну. Це дуже зручно, але багато хто вважає, що це ще й дуже небезпечно, адже у мережі на нас чатують злодії, шахраї, хакери тощо.
Та все не так страшно. Знаючи основні правила поведінки в інтернеті, ви зможете вберегти себе та рідних. Про це і поговоримо на вебінарі.
План вебінару:
  1. З якими онлайн-небезпеками ми можемо зіштовхнутися?
  2. Які помилки найчастіше допускають користувачі?
  3. До чого може призвести необачність в мережі?
  4. Як дорослим захистити себе?
  5. Що потрібно знати про онлайн-небезпеки, які чатують на дитину, та способи захисту від них.
em

 Вебінар “Ігри та вправи для організації колективної роботи у початковій школі”  (22 жовтня)

Про вебінар
Педагогам будуть представлені інтерактивні форми роботи з учнями початкової школи для створення позитивної атмосфери у колективі, адаптації учнів до колективу класу, як почати розвивати у дітей взаєморозуміння, взаємодію, взаємопідтримку, щоб утворити єдиний колектив класу. На вебінарі будуть надані практичні рекомендації для проведення ранкових зустрічей, фізкультхвилинок, флешмобів.
План вебінару:
  1. Інтерактивні форми і методи організації колективної роботи з учнями у початковій школі.
  2. Вправи та ігри для створення позитивної атмосфери.
  3. Вправи та ігри для проведення ранкових зустрічей.
  4. Як розвивати у дітей взаєморозуміння, взаємодію, взаємопідтримку на початковому рівні.
  5. Проведення флешмобів та фізкультхвилинок у початковій школі.

Вебінар “Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя”

Про вебінар
Медіа потужно й суперечливо впливають на розвиток та становлення освіти молодого покоління, поступово перетворюючись з інертного чинника соціалізації на провідний.
Що робити, якщо в дитини відсутнє бажання вчитись? Саме  гейміфікація  допомагає нам, вчителям, та нашим вихованцям простіше сприймати навчання.
Онлайн-ігри, вікторини, марафони та квести допомагають реалізувати творчий потенціал учителя та учнів. Школярі із цікавістю виконують інтерактивні вправи та завдання, беруть участь у веб-квестах, вчаться комунікативних навичок за допомогою інтерактивних служб. Мережеві сервіси підвищують інтерес до читання, навчання, до здобуття нових знань та практичного їх застосування, сприяють розвитку власних підходів до пошуку розв’язання поставлених завдань. Оскільки учні вже використовують соціальні медіа поза школою, інтегруючи їх у заняття, вчитель допомагає їм отримувати більш якісну практику використання соціальних медіа, пропонує новий цікавий і захоплюючий поворот під час шкільних занять.
Мовні ігр мають велике значення для розвитку мови та мислення учнів. Використання  цікавих ігор на уроках української словесності викликають інтерес в школярів. Гра не лише в середніх класах, але й в старших «приречена на успіх.
В. Сухомлинський писав: «У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку».
Під час вебінару учасникам пропоновано ознайомитися із родзинками свого досвіду: лектор відкриє закуліси власної творчої лабораторії, покаже зразки онлайн-ігор, вікторин, а також розкаже про  ресурси, які допоможуть вам створити ігри «Перший мільйон», «Поєднай пари», «Скачки», ребуси, кросворди тощо.  За допомогою різнопланових та змістовних логічних ігор ви зможете допомогти своїм вихованцям опанувати світ цікавої науки.
План вебінару:
  1. «Будьмо знайомі» (За кулісами творчої лабораторії учителя української мови та літератури Гайсинської школи І-ІІІ ст №4  Немировської Наталії).
  2. Використання інтерактивних ігор в освітньому процесі.
  3. Ознайомлення із онлайн-ресурсами та платформами, які допоможуть зробити ваш урок яскравим та неповторним.
  4. Використання   онлайн-ігор та інтерактивних вправ на уроках словесності як один із шляхів підвищення ефективності пізнавальної активності учнів.


Вебінар “Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти”

Про вебінар
Особливі діти мають право на отримання якісних освітніх послуг, і щороку позиція держави з питання інклюзивної освіти поліпшується і ситуація змінюється. Але виникає запитання – як саме організувати потрібні умови для особливого учня в вашій школі та вашому класі. На вебінарі проаналізуємо кейс із використання електронних освітніх ігрових ресурсів для інклюзивних класів і обговоримо нові можливості, що технологія створює для інклюзивної освіти.
План вебінару:
  1. Статистика по інклюзії  в Україні і світі – що було, що є зараз, які можливості з`являються.
  2. Чому електронні освітні ігрові ресурси для інклюзивної освіти кращі за традиційні підручники.
  3. Досвід використання ЕОІР в інклюзивних класах. Відгуки.
  4. Зворотній зв`язок, запитаня-відповіді.

images (29)

Вебінар “Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва”

Про вебінар
У наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед у роботі – відкривають підприємства, щось вигадують, зустрічаються з цікавими людьми, мандрують, стають лідерами в компаніях, бо знають, як вирішувати проблеми і як заряджати енергією інших. Більшість із нас впевнена, що здатність творити – вроджена, і її не можна розвинути. Давайте спробуємо це спростувати. Творчість і креативність, дивергентне мислення, моделювання творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва, методи й прийоми стимулювання творчості учнів на уроках музичного мистецтва – ось коло питань, яке пропонується обговорити під час вебінару.
План вебінару:
І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. «Як допомогти дитині стати творчою особистістю.
  1. Поняття «творчість» і «креативність».
  2. Дивергентне мислення та приклади його застосування на уроках музичного мистецтва.
  3. Умови розвитку творчих здібностей учнів у процесі викладання мистецьких дисциплін.
  4. Етапи творчого процесу (за Жюлем Пуанкаре).
  5. Музично-творчий потенціал як якість особистості.
  6. Застосування методів стимулювання творчості й творчих прийомів на уроках музичного мистецтва.
ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. Огляд з коментарями фрагменту презентації до уроку в 6-му класі з теми «Історія вокальної музики» (Д. Верді. Арія Герцога із опери «Ріголетто»).
Без названия (6)

Вебінар “Формування ключових компетентностей на уроках фізики”

Про вебінар
Сучасна українська школа розвивається, програма змінюється. Та не кожна школа, вчитель мають достатньо технічного обладнання для реалізації навчального плану. Проте вихід можна знайти завжди. Метою даного вебінару є ознайомлення з основними підходами щодо формування ключових компетентностей учнів та новими можливостями застосування гаджетів на уроках фізики відповідно до практичних завдань оновленої програми.
План вебінару:
  1. Робота над навчальними проектами на уроках і вдома.
  2. Підготовка та участь у заходах з неформальної освіти.
  3. Особливості застосування планшетів та смартфонів на уроках.
1486562900

Вебінар “Інформаційно-комп’ютерні системи у процесі управління НУШ: можливості мережі”

Про вебінар
Сьогодні забезпечити якість освіти та об’єктивний контроль за якістю надання освітніх послуг навчальним закладом неможливо без ефективного використання сучасних технологій, перш за все інформаційно-комп’ютерних.
Разом з учасниками вебінару ми будемо говорити про те, як впроваджувати найсучасніші технології у шкільне середовище, у тому числі й управлінську сферу, внутрішній контроль на всіх його етапах, як створити модель безпаперової школи.
План вебінару:
  1. Впровадження інформаційно-комп’ютерних  технологій у діяльність менеджера школи та побудови стрункої безпаперової  системи управління навчальним закладом.
  2. Тайм-менеджмент в освіті: принцип Парето,«Матриця Ейзенхауера» та інформаційно-комп’ютерні технології. Чому це ефективно?
  3. Можливості Google середовища з його сервісами та застосунками.
  4. Спілкування в соціальних мережах: прозорість, відповідальність, якість, доступність, демократичність.
Без названия (8)

Немає коментарів:

Дописати коментар